نمایشگاه گروهی عکاسی دانش آموزان مدرسه دخترانه عصمت با عنوان «چاوی پڕهەستی پیری» و با هدف شناخت و درک سالمندان در سقز گشایش یافت.

سرویس- هاووڵاتی – نمایشگاه گروهی عکاسی دانش آموزان مدرسه دخترانه عصمت با عنوان «چاوی پڕهەستی پیری» و با هدف شناخت و درک سالمندان در سقز گشایش یافت.

با حضور جمعی از علاقمندان به هنر عکس و عکاسی، اولین نمایشگاه گروهی عکس دانش آموزان مدرسه دخترانه عصمت در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز بر پا شد.

سمیه سلیمی بابامیری هنرجوی رشته عکاسی مدرسه دخترانه عصمت عصر چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه عکس پرتره (سیاه و سفید) سقز اظهار داشت: عکسهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه حاصل تلاش و همت هنرجویان سمیه سلیمی بابامیری ، ژیلا ابراهیمی ، هیرو حسنی است که توانستند در مدت سه سال زیر نظر استاد سلیمان محمودی عکاس سقزی این تابلوهای ناب را به نمایش بگذارند.

سمیه سلیمی بابامیری اظهار داشت: در این نمایشگاه ۴۵ تابلو عکس با موضوع نگرانی ، غم واندوه ، چین و چروک ، سبک زندگی سالمندان ، پرتره‌های سیاه و سفید از افراد پیر و مسن است، وضعیت معیشتی افراد پیر و مسن در معرض بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه خلق هر هنری از سوی هنرمند باعث آرامش روان خویش می‌شود تاکید کرد: هنرمند می‌تواند درد‌ها و ناراحتی‌های قشر ضعیف را نشان دهد.

بابامیری سپس بیان کرد: مهمترین مشکلات نمایشگاه، کمبود فضای آن است و نمایشگاه محل دارای تعداد بنرهای کمی هستند

نمایشگاه گروهی عکاسی دانش آموزان دخترانه مدرسه متوسطه عصمت از روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه تا ۵ بهمن ماه به روی علاقمندان باز است، علاقمندان برای بازدید از عکس های این هنرمندان از ساعت ۴ عصر تا ۷ شب به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد سقز مراجعه کنند

  • نویسنده : عادل معروف زاده
  • منبع خبر : هاوولاتی