فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه با هرگونه برخورد با فساد اداری و مالی استقبال می کنیم، گفت: برخورد قاطع با فساد مالی و اداری، اعتماد مردم را بیشتر می کند. کامیل کریمیان در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری اظهار داشت: قضاوت و بی حرمتی به همه کارکنان خدوم […]

فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه با هرگونه برخورد با فساد اداری و مالی استقبال می کنیم، گفت: برخورد قاطع با فساد مالی و اداری، اعتماد مردم را بیشتر می کند.

کامیل کریمیان در جلسه هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری اظهار داشت: قضاوت و بی حرمتی به همه کارکنان خدوم شهرداری و متهم کردن همه آنها با هم، در قالب افترا است لذا مدیریت شهری با هر گونه تهمت و افترا از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنید.

 

وی با بیان اینکه مردم با پرداخت مالیات، عوارض و خدمات دیگر، یشترین همکاری و تعامل را با کارکنان شهرداری دارند، افزود: این دسته از افراد در معرض فساد هستند ولی با این وجود ۹۵ درصد از کارکنان شهرداری پاکدست و در حال خدمت گذاوی صادقانه به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بین افراد مسوولیت پذیر و افراد دیگر تفکیک قایل شویم، اضافه کرد: هر کسی که دچار فساد مالی می شود باید در برابر دستگاه های قضایی جواب پس بدهد چون هیچ کسی مبرا از قانون نیست.

کریمیان، جنگ نیابتی و سلیقه های سیاسی عمده مشکلات اعضای شورای اسلامی شهر دانست و تاکید کرد: تعدادی از اعضای شورا درگیر اینگونه مسایل بودند که باید حتما این جنگ نیابتی را تمام کنند تا بیشتر تمرکز انها برای خدمات رسانی باشد.

وی همچنین با تقدیر از دستگاه های امنیتی برای مبارزه با فساد مالی و اداری تقدیر کرد و گفت: کارکنان شهردای و اعضای شورای اسلامی شهر سقز صادقانه در حال خدمت رسانی به مردم هستند و امیدوارم این رویه بیشتر از قبل هم نمایان شود.

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه از ابتدای مسوولیت بعنوان سرپرست شهرداری، موجودی این نهاد ۹۱ میلیون تومان بود، افزود: در طول این مدت بیش از ۳۵ میلیارد ریال درآمد را برای شهرداری تامین کرده ایم.

لقمان شیخ عزیزی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری سقز با ۷۱۰ میلیارد ریال تدوین شده است، افزود: امسال بودجه شهرداری ۵۴ درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه حقوق پرسنل شهرداری سقز در هر ماه حدود ۴۰ میلیارد ریال است، یادآور شد: همچنین برای تامین پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تا پایان سال جاری نیاز به ۲۶۰ میلیارد ریال داریم.

شیخ عزیزی، کمبود و فرسوده شدن ماشین الات شهرداری را یکی از مشکلات جدی در فصل سرد سال دانست و گفت: از اول بارش برف اخیر در شهر، تمام نیروهای شهرداری برای خدمات رسانی و بروف روبی بسیج شدند.

رییس شورای اسلامی شهر سقز نیز در این جلسه گفت: ارایه خدمات به شهروندان سقز در اراده و تلاش و همت شهرداری نقش بسته است و اعضای شورا با شهرداری در راستای خدمات رسانی به مردم همدل و متحدد هستند.

 

محمد کرمی با بیان اینکه درخواست های نامتعارف و خارج از عرف را از هیچ شخصی قبول نمی کنیم، افزود: از هر انتقاد سازنده از سوی اصحاب رسانه استقبال می کنیم.

در پایان این جلسه از تعدادی از کارکن خدوم شهرداری تجلیل شد.

  • نویسنده : وفا رحیمی
  • منبع خبر : هاولاتی