باز هم خواب آلودگی و حادثه ای دلخراش این بار هم در جاده سقز به دیواندره با ۲ کشته و ۱۷ زخمی نتیجه برخورد اتوبوس با کامیون باری بود.   رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سقز گفت ‌:در برخورد اتوبوس مسیر کرمانشاه – ارومیه با یک کامیون باری در محور دیواندره – سقز باعث […]

باز هم خواب آلودگی و حادثه ای دلخراش این بار هم در جاده سقز به دیواندره با ۲ کشته و ۱۷ زخمی نتیجه برخورد اتوبوس با کامیون باری بود.

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سقز گفت ‌:در برخورد اتوبوس مسیر کرمانشاه – ارومیه با یک کامیون باری در محور دیواندره – سقز باعث کشته شدن در دم راننده اتوبوس و یک نفر دیگر از مصدومین که خانم هستند هم در بیمارستان به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

 

سیروان فتاحی رئیس مرکز فوریت های پزشکی سقز در گفتگو با هاولاتی گفت:این حادثه که بامداد امروز چهارشنبه از طرف فیلان تاقی در نزدیکی روستای جنیان در ۳۸ کیلومتری شهر سقز رخ داد ۱۷ نفر نیز مجروح شدند.

 

وی درافزود : در این تصادف اتوبوس از پشت با خودروی تریلری برخورد می کند و اتاق تریلی از شیشه جلو تا نیمه داخلی وارد اتوبوس می شود

وی همچنین گفت ‌:حال ۳ نفر از مصدومان این حادثه رانندگی، که شب گذشته رخ داد، وخیم گزارش شده است.

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اوژانس ۱۱۵ شهرستان سقز در ادامه گفت : نیروهای پلیس راه و انتظامی، هلال احمر، فوریت های پزشکی و آتش نشانی بعد از اطلاع از حادثه فورا در محل حاضر شدند.

 

 

شایان ذکر است چند سال پیش نیز تصادف دلخراشی در این محوطه بین اتوبوس و تریلی حامل آهن با ۶ کشته و ۱۸ مصدوم اتفاق افتاد .

تعداد زیادی از این مسافران اهل شهرستانهای دیگر بودند و اتوبوس از کرمانشاه عازم ارومیه بودند.

 

به گفته شاهدان در محل سرعت زیاد و احتمالا خواب آلودگی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو باعث حادثه شده بود.

 

  • منبع خبر : هاولاتی