مراسم تجلیل از ستارگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان سقز عصر چهارشنبه در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی مهر سقز برگزار شد 💠 تجلیل از ستارگان کنکور در راستای برجسته سازی رویدادهای علمی است 🔺فیروز عارفی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز : در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان سقز […]

مراسم تجلیل از ستارگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان سقز عصر چهارشنبه در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی مهر سقز برگزار شد

💠 تجلیل از ستارگان کنکور در راستای برجسته سازی رویدادهای علمی است

🔺فیروز عارفی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز : در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان سقز در سالن پردیس سینمایی مهر: برجسته سازی برنامه ها و دستاوردهای علمی شهرستان سقز، تلاش برای گفتمان سازی است.

🔸 وی افزود: برجسته کردن اتفاق های علمی، نقش مهمی در اعتماد به نفس دانش آموزان و ناخودآگاه جمعی شهرستان برعهده دارد.

💠 دانشجویان، سفیران فرهنگ، تمدن و علم هستند.

🔺ارسطو گویلی شهردار سقز در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور سراسری که عصر امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ در پردیس سینمایی مهر سقز برگزار شد، گفت: دانشجویان با حضور در سایر شهرهای کشور، اصالت و تمدن شهر باستانی، گردشگری، فرهنگی و علمی سقز را به همکلاسی ها، معرفی کنند.

🔸وی با تأکید بر اینکه کنکور، آغاز راه است، افزود: دانشجویان باید با کسب دانش به تولید علم، ثروت و کارآفرینی، بیاندیشند.

🔸گویلی توصیه کرد: برترین های کنکور به سایر دانش آموزان مشاوره دهند.

🔸شهردار سقز با اشاره به این موضوع که کسب موفقیت های برتر توسط دانش آموزان سقزی در سالهای کرونایی و با وجود شرایط سخت تحصیل، قابل تقدیر است، تصریح کرد: تلاش خانواده کنکوری ها و معلمان ستودنی است.

💠کنکور، مدرسه محور نیست و فرایندی تخصصی است

فرزاد مقبلی مشاور تحصیلی مقطع متوسطه دوره دوم و روانشناس در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور گفت: برنامه ریزی، یادگرفتن روش های تست زنی، اختصاص زمان بیشتر به مطالعه، پشتکار، خودباوری، راسخ قدمی و سخت کوشی در کسب رتبه مناسب در کنکور بسیار مهم است.

🔸وی افزود: کنکوری ها باید به مشاوران مراجعه کنند و مدیران مدارس نیز می توانند، مشاوران خوبی باشند.

🔸 مقبلی با اشاره به این که کنکور، فرایند تخصصی است و برترین های کنکور فقط مختص به مدارس شاخص نیست، ادامه داد: دانش آموزان مدارس حاشیه نیز می توانند رتبه های تک رقمی و دو رقمی کسب کنند.

💠 کلید تمام مشکلات، علم است

🔺محمد مادح علایی نیا مدیر دبیرستان پسرانه نمونه فجر سقز: در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور گفت: برگزیدگان کنکور، آینده سازان کشور هستند که باید برای توسعه شهرستان سقز، شب و روز را نشناسند.

🔸مدیر دبیرستان پسرانه نمونه فجر افزود: تلاش دانش آموزان با عزم و اعتماد به نفس و حمایت و پشتوانه اولیاء، فراموش نشدنی است.

💠پزشکان آینده سقز، رمز موفقیت خود را بازگو کردند

🔸 پارسا محمدی نژاد، باربد محمدی، سارینا فاطمی و کوثر احمدیان که امسال در رشته پزشکی پذیرفته شده اند در مراسم تجلیل از ستارگان کنکور، بخشی از تجارب خویش را روایت کردند.

🔸 توکل به خدا، حمایت پدر و مادر، فراهم ساختن محیطی مناسب در خانه برای تحصیل، اعتماد به نفس، باور به خویشتن، کنترل استرس، کسب مهارت با شرکت در آزمون های آزمایشی مختلف، توجه به آموزه های سرکلاس درس، مرور و شیوه های خلاصه و جمع بندی از جمله مواردی بود که آنان پیرامون آن سخن گفتند.

✅  در پایان تجلیل از مدیران موفق مدارس که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، از برنامه هایی بود که در آیین تجلیل از ستارگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ سقز انجام شد.

  • منبع خبر : هاولاتی