نمایشگاهی تحت عنوان “نمایشگاه کتاب پاییزه انجمن همیار جوانان روستایی سقز” در دفتر انجمن روستایی آلتون سفلی برپا شده است. ثانیه فتح الهی یکی از علاقە مندان بە حوزە کتاب خوانی در گفتگو با هاولاتی گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، نمایشگاه کتاب از ۲۰ تا […]

نمایشگاهی تحت عنوان “نمایشگاه کتاب پاییزه انجمن همیار جوانان روستایی سقز” در دفتر انجمن روستایی آلتون سفلی برپا شده است.

ثانیه فتح الهی یکی از علاقە مندان بە حوزە کتاب خوانی در گفتگو با هاولاتی گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، نمایشگاه کتاب از ۲۰ تا ۲۷ آذر ماه در روستای آلتون سفلی برگزار شد.

ثانیە فتح الهی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در حوزه های مختلف کوردی، علمی، رمان ، کودک و نوجوان و غیره در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همت علاقه مندان به حوزه کتاب خوانی از جمله نفراتی همچون،ثانیە فتح الهی سودابه چوپانی ومریم محمودیان با همکاری ادارە ورزش و جوانان شهرستان سقز و انتشارات زانکو برگزار شد.

 

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب در روستای آلتون سفلی، را فراهم نمودن امکان اهالی روستاها و جلب توجه افکار عمومی و جوامع محلی به مقوله کتاب و کتابخوانی است.

فتح الهی در پایان تاکید کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی افراد و جوامع محلی پیش نیاز پیشرفت و توسعه جامعه است و ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامی ارزشمند در جهت افزایش سطح فرهنگ عمومی به واسطه کتابخوانی برای نسل آینده است.

این نمایشگاه در دفتر انجمن همیار جوان روستایی در روستای آلتون سفلی روز شنبە کار خود را به مدت یک هفته ۲۰ آذر لغایت ۲۷ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر با ۲۰درصد تخفیف آغاز کرد.

 

  • منبع خبر : هاولاتی