نمایشگاه گروهی نقاشی و خلاقیت کودکان و نوجوانان با حضور علاقمندان به هنر نقاشی و به نمایش گذاشتن .... تابلو نقاشی از ۴۰ هنرجوی کودک و نوجوان آموزشگاه ...... در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سقز گشایش یافت.

نمایشگاه گروهی نقاشی و خلاقیت کودکان و نوجوانان با حضور علاقمندان به هنر نقاشی و به نمایش گذاشتن ۱۱۰ تابلو نقاشی از ۴۰ هنرجوی کودک و نوجوان در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سقز گشایش یافت.

به گزارش هاولاتی این نمایشگاه حاصل  تلاش ۴۰ هنرجوی کودک و نوجوان و ارائه ۱۱۰ اثر می باشد که زیر نظر دلنیا عظیمی آموزش دیده اند و این تابلوهای نقاشی تماما زاییده ذهن هنرجویان می باشد که به طور خلاقانه و حسی کار شده است.

مربی آموزشگاه هنری ارشاد در حاشیه این نمایشگاه نقاشی با اشاره به اینکه ۱۱۰ تابلو نقاشی از کودکان و نوجوانان سقزی به نمایش عمومی گذاشته شده است گفت: در این نمایشگاه، آثار ۴۰ هنرآموز دختر و پسر ۳ تا ۱۴ سال در گالری نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سقز برپا شده است

دلنیا عظیمی اضافه کرد: آیلان خانی،روشنا خضری،آرتا گل احمدی،ئەژین بانه سیری،سایدا مرادی،لونا اکبری،روژان شیرمحمدی،رومینا فرجی،آکام رحیم نژاد،هنا محمودی،سایدا تیموری،سولین مهرپرور،سوژین مهرپرور،رهام خضری ،نیلایی مجیدزاده،رادین عزیزی ،مهنیا کریم پناه،اراز رجبی،نفس عطایی ،ماندانا سعیدیان،شارو عظیمی،آرتیمیس کرمی ،باران ولدبیگی،ساینا کردی نیا،امید مرادی ،آریا معروفی،ایمان آسور،پرنیا یزدانی ،الین کریم زادگان ،آیناز فرقانی،رهام شاهرودی ،نیایش مفتیان،پانیذ یزدانی،رادوین رمضانی ،روژیا شاکری،شروین رضایی،شروین حسن نژاد ،بهنیا محمودی،نیلا حاجی مرادخانی، ویانا کریمیان هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه وجود دارد.

دلنیا عظیمی افزود : موضوع تابلوهای این نمایشگاه در پارت اول ۳ تا ٨ سال آزاد و در پارت دوم ٨ تا ۱۴ رئال ، حیوانات طبیعت و آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه در پارت اول ۳ تا ٨ سال با استفاده از مداد رنگی و گواش، پاستل ،آبرنگ ،مرکب،چاپ،کلاژ و در پارت ٨ تا ۱۴ سال با استفاده از گواش طراحی شده اند.

این مربی نقاشی گفت: هر یک از اثار به نمایش گذاشته شده بفروش می رسد

وی هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را بالابردن اعتماد به نفس هنرجوها اعلام کرد و گفت : برگزاری چنین نمایشگاه های فرهنگ نقاشی و دیدن بازتاب کارهای مثبتشون در جامعه در استعداد آنها رواج پیدا می کند و باعث هنردوستی در میان کودکان می شود و این نمایشگاه ها باعث ایجاد انگیزه، پرورش روح خلاقانه ،کشف استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان بوده است و امیدوارم همه کودکان بتوانند آزادانه خلاقیت های خودشان را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه عصر روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه آغاز شد و تا روز جمعە ۲۴ دی ماه ادامه دارد. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه به نگارخانه ادارە ارشاد اسلامی سقز بعدظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ مراجعه کنند تا شاهد هنرنمایی این هنرجویان سقزی باشند.

  • نویسنده : عادل معروف زاده
  • منبع خبر : هاولاتی