نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان مهدکودک و پیش دبستانی عسل طلایی با ۷۵۰ اثر از ۶۰ هنرجو در گالری نگارخانه فرهنگ و ارشاد سقز گشایش یافت. مدیر آموزشگاه مهدکودک و پیش دبستانی عسل طلایی سقز روز شنبه در حاشیه نمایشگاه گروهی نقاشی هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را بالابردن اعتماد به نفس هنرجوها […]

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان مهدکودک و پیش دبستانی عسل طلایی با ۷۵۰ اثر از ۶۰ هنرجو در گالری نگارخانه فرهنگ و ارشاد سقز گشایش یافت.

مدیر آموزشگاه مهدکودک و پیش دبستانی عسل طلایی سقز روز شنبه در حاشیه نمایشگاه گروهی نقاشی هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را بالابردن اعتماد به نفس هنرجوها اعلام کرد و گفت : برگزاری چنین نمایشگاه های فرهنگ نقاشی و دیدن بازتاب کارهای مثبتشون در جامعه در استعداد آنها رواج پیدا می کند و باعث هنردوستی در میان کودکان می شود و این نمایشگاه ها باعث ایجاد انگیزه، پرورش روح خلاقانه ،کشف استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان بوده است و امیدوارم همه کودکان بتوانند آزادانه خلاقیت های خودشان را به نمایش بگذارند.

نیان میری گفت: این اولین نمایشگاه نقاشی است که برگزار کردیم، امیدواریم علاقمندان به نقاشی با بازدید از این نمایشگاه باعث قوت قلب برای هنرجویان شوند.

این هنرمند نقاشی افزود: در این نمایشگاه ۷۵۰ اثر از ۶۰ هنرجوی سه تا ۶ سال به نمایش گذاشته شده و موضوع نقاشی ها آزاد و طبیعت،حیوانات ،اشکال هندسی ،لباس کوری و با تکنیک های مداد رنگی، گواش، سیاه قلم، آبرنگ و ویترای طراحی شده است

این نمایشگاه امروز ۲٨ خرداد ماه بروی علاقمندان به هنر نقاشی دایر بود، علاقمندان توانستند برای دیدن آثار هنرجویان ما به گالری فرهنگ و ارشاد سقز مراجعه کنند.

  • نویسنده : عادل معروف زاده
  • منبع خبر : هاولاتی