برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده، جشنواره تئاتر طنز دیواندره به ایستگاه پایانی رسید. هیات داوران این جشنواره نفرات برتر هر بخش را به شرح زیر اعلام کرد: در بخش طراحی لباس، عمران مرادی و سیاوش جدیدی بخاطر “نمایش شانتاژ” از سنندج جایزه نقدی دریافت کردند و در طراحی دکور و صحنه هم سید […]

برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده، جشنواره تئاتر طنز دیواندره به ایستگاه پایانی رسید.

هیات داوران این جشنواره نفرات برتر هر بخش را به شرح زیر اعلام کرد:

در بخش طراحی لباس، عمران مرادی و سیاوش جدیدی بخاطر “نمایش شانتاژ” از سنندج جایزه نقدی دریافت کردند و در طراحی دکور و صحنه هم سید مهرداد کاوسی حسینی از همدان جایزه نقدی نمایش‌ “مرغ باغ هپروت” را دریافت کرد.

در بخش موسیقی، مرتضی بختیاری به واسطه “نمایش قلی” تندیس و جایزه نقدی دریافت کرد و عنوان قابل تقدیر و دریافت جایزه نقدی به محمد بهراد و  مهران بیات  از ملایر،  در نمایش “بساوایی” رسید.

هیات داوران در طراحی پوستر و بروشور سامان رستمی را در نمایش “تیکی تاکا” شایسته دریافت تندیس دانستند و در بخش بازیگری زن، مهیا جباری بازیگر نمایش “بساوایی” دیپلم افتخار گرفت و پریسا شریفی هم بخاطر نمایش “سلاخی” قابل تقدیر شناخته شد.

هیات داوران در بخش بازیگری مرد نیز به شهرام صمدی نیا و حمیدرضا رضایی مجد هم لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا کردند و در بخش نویسندگی نیز محمدسلیمی در نمایش “تیکی تاکا” لوح تقدیر جایزه نقدی دریافت کرد.

در بخش کارگردانی دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عمران مرادی از نمایش شانتاژ رسید و بهرام حاجی علی اکبری بخاطر نمایش بساوایی قابل تقدیر شناخته شد در بخش استنداپ کمدی هم هیات داوران تندیس رتبه برتر را به فرهاد ملوندی اهدا کردند و علی آذری، حسام مفاخری و پژمان اصلانی را قابل تقدیر دانستند.

پنجمین جشنواره تئاتر طنز دیوانداره از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه در شهرستان دیواندره و با حضور گروه‌های هنری از هفت استان کشور برگزار شد.