هولاتی // در ۲۴ ساعت گذشته از چهار نمونه PCR گرفته شده از کودکان مشکوک کرونایی بستری شده در بیمارستان شفا، سه نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا بوده اند. به گزارش هاولاتی رئیس بیمارستان شفا با اشاره به افزایش نگرانی ها در خصوص رشد شیوع بیماری کرونا در میان کودکان سقزی در […]

 

هولاتی // در ۲۴ ساعت گذشته از چهار نمونه PCR گرفته شده از کودکان مشکوک کرونایی بستری شده در بیمارستان شفا، سه نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا بوده اند.

به گزارش هاولاتی رئیس بیمارستان شفا با اشاره به افزایش نگرانی ها در خصوص رشد شیوع بیماری کرونا در میان کودکان سقزی در روزهای اخیر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از چهار نمونه PCR گرفته شده از کودکان مشکوک کرونایی بستری شده، سه نفر به صورت قطعی به کرونا مبتلا هستند.

دکتر ارسلان عزیزی با بیان اینکه، در حال حاضر پنج کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان شفا بستری و تحت مراقبت قرار دارند، افزود: افزایش موارد مبتلای زیر ۱۰ سال در روزهای اخیر در سقز، موجب نگرانی مسئولان و کارکنان کادر بهداشت و درمان در این زمینه شده است.

وی خانواده ها را به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از جمله پرهیز از بوسیدن کودکان توصیه نمود و گفت: زدن ماسک، پرهیز از تجمعات، مراسمات و میهمانی های دسته جمعی غیر ضروری، شستشوی منظم دست و رعایت فاصله اجتماعی از جمله مواردی است که باید به جد انجام گردد.

  • منبع خبر : هاولاتی