هاولاتی // در ۴۸  ساعت گذشته در سقز، از  ۶۷  مورد آزمایش PCR  گرفته شده، تعداد ۳۵ مورد به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند. به گزارش هاولاتی دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، تعداد ۳۵ بیمار به موارد کرونایی در سقز اضافه شده است. وی با اشاره به اینکه، موارد […]

هاولاتی // در ۴۸  ساعت گذشته در سقز، از  ۶۷  مورد آزمایش PCR  گرفته شده، تعداد ۳۵ مورد به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش هاولاتی دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، تعداد ۳۵ بیمار به موارد کرونایی در سقز اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه، موارد مذکور از ۶۷ نمونه PCR گرفته و ارسال شده به آزمایشگاه کرونا بوده است، گفت: در حال حاضر، ۱۰ نفر در بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با بیان اینکه، از روز نهم تیر ماه تاکنون ۲۴۲ مورد مثبت کرونایی شناسایی شده است، افزود: در مدت مذکور ۷۹ مورد بستری شده مشکوک به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) داشتیم که ۲۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده که الحمدلله در این مدت نیز، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در سقز به ثبت نرسیده است.

دکتر خسروپور با بیان اینکه، در حال حاضر ۱۰ کودک در بخش کرونایی بیمارستان شفا بستری و تحت مراقبت قرار دارند، گفت: از ۲۴ ساعت گذشته ۳ کودک و نوزاد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان شفا تحت مراقبت قرار گرفته اند.

دکتر خسروپور همشهریان را به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا توصیه نمود و گفت: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن، مراقبت بهداشتی بیشتر از کودکان و نوزادان، پرهیز از تجمعات و ترددهای غیر ضروری و تزریق یادآور واکسن کرونا از جمله راه های مقابله با این ویروس منحوس است.

  • منبع خبر : هاولاتی