هاولاتی // مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث سقز با اعزام سه تیم نیروهای فوریت های پزشکی، ضمن ارائه خدمات فوریتی پزشکی، مصدومین و نیز متوفی ناشی از تصادف زنجیره ای تریلی با سمند و پژو ۴۰۵ در محور سقر- دیواندره، نزدیک پمپ بنزین روستای قیلسون را به بیمارستان شفا منتقل نمود. به گزارش هاولاتی، […]

هاولاتی // مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث سقز با اعزام سه تیم نیروهای فوریت های پزشکی، ضمن ارائه خدمات فوریتی پزشکی، مصدومین و نیز متوفی ناشی از تصادف زنجیره ای تریلی با سمند و پژو ۴۰۵ در محور سقر- دیواندره، نزدیک پمپ بنزین روستای قیلسون را به بیمارستان شفا منتقل نمود.

به گزارش هاولاتی، محمد عزیز اویسی ضمن اعلام این خبر، گفت: حوالی ساعت ۰۰:۰۰ روز جاری، طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی مبنی بر تصادف یک تریلی با خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند، بلافاصله سه تیم از فوریت های پزشکی به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه راننده سواری پژو ۴۰۵ بدلیل شدت برخورد در دم فوت که جسد وی با آمبولانس فوریت های پزشکی به سردخانه بیمارستان شفا منتقل شد.

مسئول مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث سقز  با بیان اینکه، در این تصادفات زنجیره ای چهارنفر از سرنشینان سمند هم مصدوم شده بودند، ابراز داشت: مصدومین این خودرو که از پشت با کامیون تریلی برخورد نموده بود پس از ارائه خدمات فوریتی پزشکی، جهت ادامه درمان های تکمیلی با آمبولانس های فوریت های پزشکی به بیمارستان شفا منتقل گردید.

اویسی ادامه داد: با توجه به وقوع چندین مورد تصادفات زنجیره ای در محورهای مواصلاتی سقز در روزهای گذشته، از همشهریان عزیز خواهشمندم ضمن رعایت فاصله با خودروهای دیگر و نیز سرعت مجاز، همواره با هوشیاری کامل رانندگی نمایند.

  • منبع خبر : هاولاتی