هاولاتی //در جدیدترین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهر سقز در فهرست مناطق قرمز کرونایی(بسیار پرخطر) قرار گرفت.  به گزارش هاولاتی، دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، شهرستان سقز، با افزایش موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های […]

هاولاتی //در جدیدترین رنگ بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهر سقز در فهرست مناطق قرمز کرونایی(بسیار پرخطر) قرار گرفت.

 به گزارش هاولاتی، دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبر گفت: بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، شهرستان سقز، با افزایش موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی، رنگ قرمز(شهرستان بسیار پرخطر) را به خود گرفت.

وی افزود: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (۱۴ مرداد جاری)، تعداد ۱۳۰ شهرستان وضعیت قرمز(بسیار پرخطر)، ۱۲۹ شهرستان وضعیت نارنجی(پر خطر)، ۱۵۴ شهرستان وضعیت زرد(نسبتا پرخطر) و ۳۵ شهرستان نیز در وضعیت آبی(عادی) قرار گرفته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز با تاکید بر اینکه، دریافت دوز یادآور واکسن کرونا مهمترین راهکار مقابله ای است که امیدوارم گروه های هدف هرچه سریعتر اقدام نمایند، تصریح کرد: زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمدها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از جمله پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا است که باید با جدیت پیگیری شود.

  • منبع خبر : هاولاتی