عصر روز شنبه جلسه شورای شهر سقز که با موضوع انتخاب هیات رئیسه سال دوم در شرایطی به کار خود پایان داد که به علت عدم حضور ۲ عضو شورای سقز ، دومین جلسه درباره انتخاب هیات رئیسه شورا بدون نتیجه به کار خود پایان داد. به گزارش هاولاتی، از بین ۷ عضو دوره ششم […]

عصر روز شنبه جلسه شورای شهر سقز که با موضوع انتخاب هیات رئیسه سال دوم در شرایطی به کار خود پایان داد که به علت عدم حضور ۲ عضو شورای سقز ، دومین جلسه درباره انتخاب هیات رئیسه شورا بدون نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش هاولاتی، از بین ۷ عضو دوره ششم شورای شهر سقز ، تنها ۵ نفر از اعضای شورا شامل ، عطا مولودپور، بهروز شریفی، میلاد میری، بهزاد وثوقی و کیوان بهرامی در صحن علنی حضور یافتند که به علت غیبت ۲ نفر از اعضا شورا ( مختار اصغری ، زینب فرجی)، برگزاری انتخابات هیات رئیسه رسمیت پیدا نکرد و به زمان دیگری موکول گردید.

شورای دور ششم سقز در روزهای منتهی به سال دوم نشان می دهد گلایه ها و انتقادات شهروندان از انفعال برخی اعضا، نزدیک به واقعیت بوده و با دو دستگی دوباره امروز اعضا در نرسیدن به اجماع برای انتخاب هیات رئیسه شورای سال دوم، گمانه زنی های تکرار اختلاف هیات رئیسه شورا بود.

🔸اما اختلافات و تنش های اعضا شورای سقز از همان آغاز به کارشان، باعث شده تا شورای ششم سقز ادامه راه شورای پنجم رو یدک بکشند ، و به اعتراض مردم ختم می شود. اگر نمایندگان مردم در این پارلمان در مسیر خدمت رسانی ،خودشان را بدهکار مردم بدانند امروز می توانستیم  شاهد چالشها و اخبار ناخوشایند در برخی شوراها نباشیم.

╲\╭┓
╭ 📡 @Hawalati
┗╯\╲

  • منبع خبر : هاولاتی