به گزارش هاولاتی ، در این نشست که روز دوشنبه شب با حضور دو معاون فرماندار در ساختمان شورا برگزار شد، به علت حضور نیافتن «کیوان بهرامی»، «زینب فرجی» و «مختار اصغری» نشست شورا رسمیت پیدا نکرد. از ۷ نفر اعضایی که قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشند، عطا مولودپور، بهزاد وثوقی […]

به گزارش هاولاتی ، در این نشست که روز دوشنبه شب با حضور دو معاون فرماندار در ساختمان شورا برگزار شد، به علت حضور نیافتن «کیوان بهرامی»، «زینب فرجی» و «مختار اصغری» نشست شورا رسمیت پیدا نکرد.

از ۷ نفر اعضایی که قرار بود که در این جلسه حضور داشته باشند، عطا مولودپور، بهزاد وثوقی ، میلاد میری، بهروز شریفی، حضور داشتند.

اما عدم حضور رئیس شورا، امکان ثبت آن در سامانه وجود نداشت و عملا صورتجلسه ای در سامانه ثبت نشد و دیشب به صورت غیر رسمی، عطا مولودپور به عنوان رئیس شورا ، بهروز شریفی نائب رئیس و میلاد میری برای سمت منشی شورا انتخاب شد

فرمانداری موظف است نشست شورا را با ۷ عضو برگزار کند

بنا به تصمیم هیات مرکزی نظارت، فرماندار موظف است با ۷ نفر از اعضا هیات رییسه را به خاطر خدمت به مردم تشکیل دهد

اما اختلافات و تنش های اعضا شورای سقز از همان آغاز به کارشون ، باعث شده تا شورای ششم سقز ادامه راه شورای پنجم رو یدک بکشند ، و به اعتراض مردم ختم می شود. اگر نمایندگان مردم در این پارلمان در مسیر خدمت رسانی ، خودشان را بدهکار مردم بدانند امروز می توانستیم  شاهد چالشها و اخبار ناخوشایند در برخی شوراها نباشیم.

بسیاری از مردم این شهر، خسته از اختلافات اعضای شورای شهر سقز ، درد دل خود را با بغض در گلو و  حسرت عنوان می کنند و می گویند: برخی از اعضای شورای شهر از وعده‌های رنگارنگ دوران انتخابات فاصله گرفتند و حاضر نیستتند برای منافع عمومی شهر و عملی شدن آن ،اختلافات شخصی خود را کنار بگذارند و با اخبار ناخوشایند، باعث ناراحتی و آزردگی می شوند.

در این مجال قصد نگارنده از بیان مطالب فوق، اشاره به شورای اسلامی شهر سقز بعنوان یکی از پرحاشیه ترین شوراهای استان کردستان است که هر از چندگاهی اخباری از دعوا و درگیری در آن منتشر می شود. به قول مردم این شهر، هر دم از این شورا جنجالی می رسد و مردم بعنوان جامعه هدف در این کشمکش ها گم می شوند؟!

  • منبع خبر : هاولاتی