در ارزیابی وزارت بهداشت دردوره پنجم اعتباربخشی درسال ۱۴۰۱،بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز رتبه درجه یک اعتبار بخشی راکسب نمود. به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز ، دکتر پروین خسروپور ، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ گفت : طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

در ارزیابی وزارت بهداشت دردوره پنجم اعتباربخشی درسال ۱۴۰۱،بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز رتبه درجه یک اعتبار بخشی راکسب نمود.

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز ، دکتر پروین خسروپور ، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ گفت : طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انتشار کارنامه اعتبار بخشی بیمارستان های ایران، در ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور در سال ١٤٠١ که با حضور بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره)صورت گرفت، این بیمارستان برای مفتخر به کسب رتبه یک اعتبار بخشی گردید.

وی در ادامه افزود : وزارت بهداشت در ۱۹ محور به عنوان مولفه های اصلی و۱۱۰ استاندارد کیفی  و۵۰۵  سنجه استاندارد  همچون، مجهز بودن بخش های مختلف بیمارستانی، بکارگیری نیروهای کارآمد و مجرب، خدمات دهی ،ایمنی بیمار،کیفیت خدمات بالینی وتجهیزات به روز  و … اقدام به ارزیابی بیمارستان ها در راستای ارائه این اعتبار بخشی می کند.

در پایان دکترپروین خسروپور مدیرشبکه بهداشت و درمان سقز  ضمن تبریک و تهنیت به جهت کسب این افتخار و مباهات به، پزشکان ، پرستاران و سایرکارکنان خدوم این بیمارستان گفت : بدون شک تلاش های شبانه روزی تمامی پزشکان و کارکنان محترم و دلسوز بیمارستان در چند سال اخیر موجب کسب این موفقیت شده است، امیدواریم این راه پر افتخار همچنان ادامه دار بوده و روز به روز بر موفقیت های بیمارستان افزوده گردد.

  • منبع خبر : هاولاتی