بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(۴ فروردین ماه جاری)، شهرستان سقز دروضعیت آبی رنگ (بی خطر) قرار گرفت. به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز،دکتر پروین خسروپوربااعلام این خبر گفت: در رنگ بندی اخیر ازسوی وزارت بهداشت، درمان و […]

بر اساس جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(۴ فروردین ماه جاری)، شهرستان سقز دروضعیت آبی رنگ (بی خطر) قرار گرفت.

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز،دکتر پروین خسروپوربااعلام این خبر گفت: در رنگ بندی اخیر ازسوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(۴ فروردین ماه جاری)، شهرستان سقز دروضعیت آبی رنگ (بی خطر) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور (۴ فروردین ماه جاری)، در مقایسه با هفته قبل، تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز، نارنجی افزایش پیدا کرده و از تعداد شهرستان های آبی و زرد کم شده است، گفت: بر این اساس تعداد ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز (بسیار پرخطر)، ۴۸ شهرستان وضعیت نارنجی (پر خطر)، ۱۹۴ شهرستان وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) و ۱۹۳ شهرستان نیز در وضعیت آبی (عادی) قرار گرفته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز ابراز داشت:توصیه می شود که نسبت به رعایت اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای با کرونا از قبیل تزریق واکسن (به ویژه برای کسانی که شش ماه از تزریق دوز قبلی آنان گذشته باشد)، زدن ماسک مخصوصا در محیط های سربسته، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمایند.

  • منبع خبر : هاولاتی