محمد مبین عظیمی» کشتی‌گیر با اخلاق و آینده‌دار کردستانی در مسابقات بین‌المللی جام تختی توانست با شایستگی و اقتدار به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد . مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی و قهرمانی کشور طی روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه در شهر ارومیه در حال برگزاری است و «مبین» کردستان در وزن […]

محمد مبین عظیمی» کشتی‌گیر با اخلاق و آینده‌دار کردستانی در مسابقات بین‌المللی جام تختی توانست با شایستگی و اقتدار به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد .

مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام تختی و قهرمانی کشور طی روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه در شهر ارومیه در حال برگزاری است و «مبین» کردستان در وزن ۹۲ کیلوگرم این مسابقات با اقتدار تمامی حریفان را با شکست بدرقه کرد و با شایستگی هرچه تمام به مقام قهرمانی و مدال زرین مسابقات دست یافت.

«محمدمبین عظیمی» در این مسابقات ، پس از استراحت در دور نخست در دورهای بعدی عبدالله ارکان از کشور عراق ، محمدرضا قیاسی و سبحان اصغری را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت.

در دیدار فینال هم « محمدجواد ابراهیمی» کشتی‌گیر عنوان‌دار و کهنه‌کار مازندرانی در مقابل دلاور کردستان چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشت و «محمدمبین» با ارائه کشتی‌های بسیار عالی توانست مدال زرین این مسابقات را از آن خود کن

  • منبع خبر : هاولاتی