نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی هنرجویان آموزشگاه ژیار در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شده و ٨۰ اثر از ۱۴ هنرجو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. سرپرست آموزشگاه نقاشی ژیار عصر سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی آموزشگاه ژیار حاصل تلاش ۱۴ هنرجو است […]

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی هنرجویان آموزشگاه ژیار در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شده و ٨۰ اثر از ۱۴ هنرجو در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست آموزشگاه نقاشی ژیار عصر سه شنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی آموزشگاه ژیار حاصل تلاش ۱۴ هنرجو است که در این نمایشگاه ٨۰ اثر را به نمایش گذاشته اند.

فاتح رضایی اضافه کرد: فراست وکیلی ، شکیلا عزیزی،سحر محمدیان ،بهار زرینه،سنور ساداتی، پخشان محمدی، مهستی اسماعیلی،مونا رسولی،هستی باقری، مریم چراغی ، الهام علیمرادی، ساحل چینی،الهام حسینزاده ،اسرین سیدی ، هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه وجود دارد.

رضایی با اشاره به اینکه موضوع نقاشی ها آزاد و پرتره است، افزود: هنرجویان برای خلق این تابلوها از تکنیک های سیاه قلم، آبرنگ، مداد رنگی، رنگ روغن ، آینه کاری، پتینه، میترا و نقاشی روی سفال استفاده کردند.

سرپرست آموزشگاه نقاشی ژیار گفت: این اولین نمایشگاه گروهی نقاشی در طول سه سال اخیر است که آموزشگاه ژیار برپا کرده است.

آموزشگاه نقاشی ژیار که به سرپرستی فاتح رضایی است که به عنوان یکی از بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه‌های سقز توانسته در سالیان دراز فعالیت هنرمندان بسیار ارزشمندی را تقدیم شهرستان نماید.

این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۳ خرداد تا روز سه شنبه ۳۰ تیر ماه دایر است، علاقمندان به هنر نقاشی می توانند برای دیدن هنرنمایی های این هنرجویان، به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سقز مراجعه کنند.

  • منبع خبر : هاولاتی