به گزارش هاولاتی دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبرگفت :این پزشکان، در رشته های ارتوپدی ، قلب و عروق، و زنان وزایمان دارای تخصص هستند که برای خدمت در شهرستان سقز، جذب وبه کادر درمانی بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شفا اضافه شده اند. وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۱۷ پزشک متخصص […]

به گزارش هاولاتی دکتر پروین خسروپور با اعلام این خبرگفت :این پزشکان، در رشته های ارتوپدی ، قلب و عروق، و زنان وزایمان دارای تخصص هستند که برای خدمت در شهرستان سقز، جذب وبه کادر درمانی بیمارستانهای امام خمینی(ره) و شفا اضافه شده اند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز ۱۷ پزشک متخصص جدید جذب  که در بیمارستان‌های شهرستان  توزیع شده‌اند، یادآوری کرد: دسترسی به پزشکان به‌ عنوان ارائه ‌دهندگان خدمات پایه‌ سلامت، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی را تعیین می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه موضوع عدالت در دسترسی به خدمات و توجه به حقوق اساسی مردم از محورهای برنامه‌ها و اقدامات این شبکه  است، افزود: پیشروی به سمت عدالت در سلامت و کنترل بهینه هزینه‌های نظام سلامت نیازمند تأمین نیروی انسانی کافی است و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سقز  با شناخت این ضرورت و کمبودهای موجود در این بخش،بصورت مستمر جبران کاستی‌های موجود را در سطح  استان ودر دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌کند.

  • منبع خبر : هاولاتی