فرماندار ویژه سقز روز شنبه برای بررسی مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه های اعتبارات عمرانی و تکمیل طرحها، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان، موارد تعزیراتی و تسهیلات بانکی، با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل آموزش و پرورش و تعزیرات حکومتی و سرپرست بانکهای رفاه، صادرات و سپه استان کردستان دیدار نمودند. در […]

فرماندار ویژه سقز روز شنبه برای بررسی مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه های اعتبارات عمرانی و تکمیل طرحها، راه اندازی دانشگاه فرهنگیان، موارد تعزیراتی و تسهیلات بانکی، با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل آموزش و پرورش و تعزیرات حکومتی و سرپرست بانکهای رفاه، صادرات و سپه استان کردستان دیدار نمودند.

در این دیدارها که نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بانه هم حضور داشتند ، جعفر توان، با اشاره به اینکه تعدادی از طرحهای نیمه تمام شهرستان سقز برای تکمیل، نیاز به تامین اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای است خواستار تخصیص مناسب از سوی سازمان مدیریت شد.

توان همچنین با اشاره به نقش سازمان مدیریت در توسعه همه جانبه و پيشبرد اهداف توسعه اي استان، رویکرد این سازمان برای استفاده از نظر نخبگان و تشکیل اتاق فکر را اقدامی ارزشمند برشمرد.

توان در دیدار با هاشم ناظمی جلال، مدیر کل آموزش و پرورش، بر تدابیر لازم جهت جبران کمبود معلم و همچنین راه اندازی دانشگاه فرهنگیان با توجه به مجوز اخذ شده و استفاده از ظرفیت ها جهت آغاز به کار این نهاد علمی در شهرستان سقز تاکید نمود.

توان همچنین در دیدار با حسینی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، با اشاره به نقش مرغداری ها در تولید و توسعه اقتصادی، خواستار تجدید نظرپرونده های متشکله در آن اداره کل شد.

فرماندار سقز در دیدار با سرپرست بانکهای رفاه، صادرات و سپه استان، بر پیگیری و اختصاص اعتبار لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات تبصره های ۱۸ و ۱۶ و اشتغال پایدار روستایی ۱۶ تاکید نمود.

  • منبع خبر : هاولاتی