تقدیر مدیران استانی و شهرستانی از روناک حسین زاده، دارنده مدال طلای جهانی فرماندار سقز: تلاش بیشتر برای تیم سازی، درخشش در عرصه های جهانی و ملی و حضور تیم های ورزشی در رقابت ها باید به جد مد نظر هیات های ورزشی و ورزش و جوانان باشد. ورزش و جوانان برای حمایت از تیم […]

تقدیر مدیران استانی و شهرستانی از روناک حسین زاده، دارنده مدال طلای جهانی

فرماندار سقز: تلاش بیشتر برای تیم سازی، درخشش در عرصه های جهانی و ملی و حضور تیم های ورزشی در رقابت ها باید به جد مد نظر هیات های ورزشی و ورزش و جوانان باشد.

ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ها و ورزشکاران و جذب حامی برای آنان به جد تلاش کند.

وی، تکمیل و اتمام هتل ورزش، افزایش سرانه فضای ورزشی در روستاها، افزایش تعداد زمین چمن مصنوعی و خانه ورزش را از دیگر دغدغه ها و اولویتهای حوزه ورزش شهرستان سقز، برشمرد.

وی با بیان اینکه امسال ۲۱/۵ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان اعتبار در نظرگرفته شد، اضافه نمود: سال آیند این اعتبار به ۳۵ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

در پایان به همت فرمانداری، دفتر نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ورزش و جوانان، شرکت طلای کردستان از «روناک حسین زاده» که چندی پیش موفق به کسب یک مدال طلا و یک نشان نقره رقابت های هان مادانگ قهرمانی جهان به میزبانی کشور کره جنوبی شده بود، تجلیل گردید.

  • منبع خبر : هاولاتی