آمار پزشکی قانونی کردستان در سه ماهه اول سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته مرگ ۱۴ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در ۳ ماهه اول سالجاری ۱۴ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۱۳ نفر فوت […]

آمار پزشکی قانونی کردستان در سه ماهه اول سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته

مرگ ۱۴ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر

در ۳ ماهه اول سالجاری ۱۴ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به ۱۳ نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل یک مورد افزایش یافته است .

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان هر ۱۴ نفر فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر مرد بودند

کاهش۸۶ درصدی فوت شدگان حوادث گاز گرفتگی

در ۳ ماهه اول سالجاری یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که فوت شدگان گاز گرفتگی ۷ نفر بودند ٨۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان یک نفر فوت شده حوادث گاز گرفتگی ۳ ماهه امسال مرد بودند این در حالی است که از کل فوت شدگان مدت مشابه سال قبل ۵ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند.

کاهش ۹،۳۵ درصدی فوت شدگان حوادث رانندگی

در ۳ ماهه اول سال جاری ۹۷ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۰۷ نفر بود، ۹،۳۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان، در ۳ ماهه اول امسال از کل تلفات حوادث رانندگی ۷۳ نفر مرد و ۲۴ نفر زن بودند.

در این مدت از کل فوت شدگان ۷۲ نفر در مسیرهای برون شهری، ۱۶ نفر در مسیرهای درون شهری، ٨ نفر در مسیرهای روستایی و یک نفر نیز در سایر مسیرها جان خود را از دست دادند.

مراجعه بیش از ۳ هزار نفر به دلیل نزاع به ادارات پزشکی قانونی

در ۳ ماهه اول سالجاری ۳ هزار و ۱۳۵ نفر به دلیل نزاع به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که نسبت به۳ هزار و ۳۰۹۷ نفر مدت مشابه سال قبل ۱.۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان از کل مراجعه کنندگان نزاع در ۳ ماهه اول امسال ۲ هزار و ۲۴۶ نفر مرد و ٨٨۹ نفر زن بودند

مرگ ۵ نفر در آبهای کردستان

در ۳ ماهه اول امسال ۵ نفر بر اثر غرق شدگی در استان کردستان جان خودرا از دست دادند این در حالی است که در ۳ ماهه اول سال قبل فوت شدگان غرق شدگی ۲نفر بوده است .

به گزارش هاولاتی به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان از ۵ نفر فوت شدگان ۳ ماهه امسال ۴ نفر مرد و یک نفر دیگر زن بودند.

  • منبع خبر : هاولاتی