اولین نمایشگاه نقاشی هنرمند سقزی با موضوع آزاد در در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برپا شده است نمایشگاه نقاشی از هنرمند محمد حاجی ایوب شامل ۲۹ اثر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شده و به نمایش گذاشته شده است. محمد حاجی ایوب روز دوشنبه در گفت و گو […]

اولین نمایشگاه نقاشی هنرمند سقزی با موضوع آزاد در در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برپا شده است

نمایشگاه نقاشی از هنرمند محمد حاجی ایوب شامل ۲۹ اثر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار شده و به نمایش گذاشته شده است.

محمد حاجی ایوب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار هاولاتی افزود: در این نمایشگاه ۲۹ اثر نقاشی با موضوع آزاد و استفاده از تکنیک های: رنگ روغن ، پاستیل روغنی و گچی ، طراحی مداد در موضوعات ( حیوانات، جنگل و طبیعت ، دانشمندان)به نمایش در آمده است

هنرمند سقزی در حاشیه گشایش نمایشگاه نقاشی اظهار داشت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه است که برپا کرده ام و امیدواریم علاقمندان به نقاشی با بازدید از این نمایشگاه باعث قوت قلب برای هنرمندان رشته نقاشی شوند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را به نمایش گذاشتن جدیدترین اثار خود،فروش اثار، ایجاد انگیزه و حمایت از علاقه مندان به نقاشی بیان کرد و گفت تا اثار هنرمندان به فراموشی سپرده نشوند.

نمایشگاه نقاشی از روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه تا روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ دایر است و علاقمندانی که می خواهند هنرنمایی های این هنرمند سقزی را ببینند به محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز مراجعه کنند.

  • نویسنده : عادل معروف زاده
  • منبع خبر : هاولاتی