فرماندار سقز در نشست با رئیس و اعضای هیات رئیسه کشتی کردستان، از تلاش ها و رایزنی های دکتر خیرآبادی، رئیس هیات کشتی استان برای انتخاب سقز به عنوان میزبانی این مسابقات تشکر نمود. جعفر توان عنوان نمود: برگزاری این مسابقه درشهرستان سقز نه تنها در توسعه وارتقای ورزش کشتی بلکه در تمام حوزه ها […]

فرماندار سقز در نشست با رئیس و اعضای هیات رئیسه کشتی کردستان، از تلاش ها و رایزنی های دکتر خیرآبادی، رئیس هیات کشتی استان برای انتخاب سقز به عنوان میزبانی این مسابقات تشکر نمود.

جعفر توان عنوان نمود: برگزاری این مسابقه درشهرستان سقز نه تنها در توسعه وارتقای ورزش کشتی بلکه در تمام حوزه ها تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه مردم شریف و فرهنگی و ورزش دوست شهرستان سقز، میزبانی شایسته برای برگزاری رویدادها هستند، عنوان نمود: از تمام ظرفیت ها برای برگزاری با کیفیت این رخداد، استفاده خواهیم نمود.

فرماندار یادآور شد: امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش شهرستان سقز اعتبار در نظرگفته شده است و همچنین برای بازسازی استادیوم های ورزشی ۵ میلیارد تومان غیر از این اعتبار هزینه خواهد شد.

خیرآبادی هم تلاش ها و استقبال فرماندار سقز برای برگزاری این رویداد را ستود و افزود: چند شهرستان دیگر در کشور برای برگزاری این رویداد، اعلام آمادگی و رایزنی نموده بودند که به دلیل عزم جدی شهرستان سقز، میزبانی در سقز اتفاق خواهد افتاد.

وی عنوان نمود: حضور نخبه های کشوری کشتی، نماینده اتحادیه جهانی کشتی در سقز یک بُرد بزرگ برای این شهرستان قهرمان خیز و ورزش دوست است.

وی یادآور شد: پیش بینی شده است این رویداد بزرگ ۸ تا ۱۰ دی ماه سالجاری در سقز برگزار شود.

  • منبع خبر : هاولاتی