«محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر دلاور کوردستانی با اقتدار به دیدار فینال مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین راه یافت . در وزن ۹۲ کیلوگرم، «محمدمبین عظیمی» دلاور سقزی در دور مقدماتی با نتیجه ۷ بر ۴ آرسن علی موسالالیف را شکست داد. وی در دور دوم ۴ بر صفر بر گادژیماگومد ناژمودینوف غلبه کرد و […]

«محمدمبین عظیمی» کشتی‌گیر دلاور کوردستانی با اقتدار به دیدار فینال مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین راه یافت .

در وزن ۹۲ کیلوگرم، «محمدمبین عظیمی» دلاور سقزی در دور مقدماتی با نتیجه ۷ بر ۴ آرسن علی موسالالیف را شکست داد. وی در دور دوم ۴ بر صفر بر گادژیماگومد ناژمودینوف غلبه کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. «مبین» کوردستان در این مرحله ۸ بر ۶ عظمت زاکویف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. «مبین» در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر شمیل امام گادجیالیف را مغلوب کرد و به فینال مسابقات رسید. دلاور کوردستانی تیم ملی ایران در فینال برای کسب مدال طلا باید با ماگومد کوربانوف رقابت کند.

مهدی حاجیلوئیان دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست به مصاف مالاچدبیروف ازروسیه رفت و ۷ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست حریفش از دور رقابت ها کنار رفت.

  • منبع خبر : هاولاتی