فرمانداری از مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی حمایت خواهد نمود

🔸بانوان ورزشکار، مطالبات خود را به جد پیگیری کنند

🔺فرماندار سقز در دیدار با جمعی از روسا، نائب رئیسان و مربیان و قهرمانان رشته های ورزشی بانوان با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های ورزشی و ضرورت جذب حامی مالی برای تیم های ورزشی و صنعت ورزش از مهمترین دغدغه های بانوان ورزشکار است، خواستار پیگیری مطالبات جدی حوزه ورزش توسط ورزشکاران شد.

🔸جعفر توان اضافه نمود: اعتبارات ورزش شهرستان سقز از ۶ میلیارد تومان به ۲۱ میلیارد تومان افزایش یافت که ۳ میلیارد تومان از این اعتبار توسط ورزش و جوانان در اختیار هیات ها قرار گرفت.

🔸وی اضافه نمود: به دلیل اهمیت اتمام هتل ورزش جهت برگزاری مسابقات ورزشی، بیشتر اعتبارات به سمت این طرح مهم هدایت شد.
توان ادامه داد: همچنین ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اتمام این طرح و از محل سفر ریاست جمهوری ۱۰ میلیارد تومان و برای تجهیز آن نیز ۱۰ میلیارد تومان با پیگیری وزیر ورزش و جوانان تخصیص خواهد یافت.

🔸وی عنوان نمود: برای بهسازی بسترها و زیرساخت های ورزشی ۵ میلیارد تومان اعتبار هم در قالب تفاهم نامه برای بازسازی استادیوم شهید کاظمی، جمع آوری آب های سطحی و روشنایی این مجموعه، از سوی کمیته برنامه ریزی به شهرداری سقز، داده شده است.

🔸فرماندار سقز با بیان اینکه ورزش شهرستان سقز دارای ظرفیت های ارزشمندی است تصریح نمود: به جد حامی ورزش و ورزشکاران هستیم. وی در ادامه بر همگرایی و اتحاد و همدلی ورزشکاران برای پیشبرد امور ورزشی و پیگیری به جد مطالبات از طریق ورزش و جوانان و اداره کل تاکید نمود.

🔸شرکت کنندگان در این جلسه خواستار؛ حمایت از قهرمانان، تقویت زیرساخت ها، راه اندازی خانه دارت، یوگا و والیبال، خرید امکانات برای هیات های ورزشی، نگاه ویژه به رشته المپیکی تکواندو، کمک مالی برای شرکت در مسابقات، کارگاه ها و دوره های ورزشی، تحویل پیست ماشین سواری، تجلیل از قهرمانان، دوری نمودن از استقبال سلیقه ای از مقام آوران، توجه به پیست اسکیت بانوان، توجه به ورزش روستایی، توجه ویژه به ورزش افراد دارای معلولیت و حمایت از استعدادهای ورزشی شدند.

  • منبع خبر : هاولاتی