فعال عرصه روابط عمومی و رسانه در نشست خبری استاندار کردستان که روابط عمومی فرمانداری ها و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان و شهرستان ها حضور داشتند با بیان اینکه منطقه آزاد بانه و مریوان فاقد زیرساخت فرودگاه است، خواستار پیگیری استاندار کردستان برای الحاق فرودگاه سقز به این منطقه شد. ابراهیم محمدحسینی […]

فعال عرصه روابط عمومی و رسانه در نشست خبری استاندار کردستان که روابط عمومی فرمانداری ها و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان و شهرستان ها حضور داشتند با بیان اینکه منطقه آزاد بانه و مریوان فاقد زیرساخت فرودگاه است، خواستار پیگیری استاندار کردستان برای الحاق فرودگاه سقز به این منطقه شد.

ابراهیم محمدحسینی همچنین خواستار تلاش مدیریت عالی استان برای ثبت سقز به عنوان شهر خلاق تئاتر صحنه ای شد.

ابراهیم محمدحسینی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه یکی از بزرگترین مطالبه ها و دغدغه های مردم اتمام کریدور در محور سقز- بوکان- که به قتلگاه شهرت یافته است- تصریح نمود: همچنان که آب ملی است و آب استان و سدچراغ ویس به سمت استان های دیگر سرازیر می شود، اعتبارات این استان ها هم برای رفع مشکل جاده ای به استان کردستان به ویژه اتمام کریدور اختصاص یاید.

محمدحسینی خواستار تلاش شهرداری سقز برای اجرای طرحهای کلان و عام المنفعه، توجه دولت به روابط عمومی فرمانداری ها و ارتقای آن از کارشناس به کارشناس مسئول و اختصاص اعتباراتی به این واحدهای اداری برای برون سپاری جهت تولید محتوا شد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت هفته نامه سیروان، عنوان نمود: این نشریه در کنار انتشار اخبار دولت، برای تولید ویژه نامه های جذاب مثل سالهای گذشته تلاش نماید.

استاندار کردستان هم در این نشست، خبرنگاران را حقله واسطه و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و بازتاب‌دهنده خدمات توصیف و اظهار کرد: بخش عمده‌ای از اقدامات انجام شده در استان، مرهون زحمات فعالان رسانه‌ای است که همواره در همه فصول ما را همراهی کرده‌اند‌.

اسماعیل زارعی کوشا همچنین پیرامون؛ دستاوردهای سفرهای رئیس جمهور به استان، تقدیر از استقبال مردمی، اجرای پروژه های بزرگ؛ بهره برداری از راه آهن و آبگیری کامل سدچراغ ویس، تلاش برای بهره مندی از پایاب سدها برای افزایش سطح آبیاری بارانی، ضرورت راهکارهای تامین منابع از محل ماده ۵۶، تهاتر و مولد سازی برای اتمام کریدور، اجرای موفق برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری پرداخت.

  • نویسنده : ابراهیم محمد حسینی روزنامه نگار
  • منبع خبر : هاولاتی