وضعیت نامناسب محوطه پارک گلان که از اول پل بهارستان شروع و تا انتهای بلوار دانشجو ادامه دارد سیمای زشتی را به وجود آورده است که نه تنها جلوه خوبی برای شهر ندارد بلکه به مکانی برای زباله و معتادان متجاهر تبدیل شده است. از اول بلوار دانشجو و محوطه کنار پل تجاری بروی رودخانه […]

وضعیت نامناسب محوطه پارک گلان که از اول پل بهارستان شروع و تا انتهای بلوار دانشجو ادامه دارد سیمای زشتی را به وجود آورده است که نه تنها جلوه خوبی برای شهر ندارد بلکه به مکانی برای زباله و معتادان متجاهر تبدیل شده است.

از اول بلوار دانشجو و محوطه کنار پل تجاری بروی رودخانه تا پل که وه سوار که در امتداد پارک گلان بود هنوز تکمیل و سازماندهی نشده است گویا مدیریت شهری این قسمت را فراموش و به حال خود رها کرده است.

در ادامه مسیر بلوار دانشجو از پل که وه سوار تا انتهای
این بلوار شاهد خانه های کلنگی و مخروبه هستیم که چند سالی هست این قسمت هم بلاتکلیف مانده و آنچه می بینیم شهرداری هیچ اقدام برای ساماندهی آن انجام نمی دهد و هنوز هم بخشی از اهالی این محله در این قسمت سکونت دارند. ضروری است شهرداری با اهالی این محله به توافق برسد تا این منطقه سروسامان خوبی به خود بگیرد و در راستای زیباسازی حاشیه رودخانه سقز نقش آفرینی کند.

در محوطه پارک گلان در کنار پل که وه سوار سه ساختمان نیمه کاره وجود دارد که چند سالی است مدیریت شهری هیچ اقدام موثری برای این پروژه ها انجام نمی دهد و کماکان نیمه کاره به حال خود رها شده است.

مدیریت شهری برای زیباسازی محیطی و ایجاد منظره زیبا در حاشیه رودخانه سقز بدیهی است هرچه زودتر برای این منطقه تصمیمات جدی اتخاذ کنند و این طرح ها را از بلاتکلیفی نجات دهند تا شاهد بهتر و مناسب تر این منطقه در آینده شویم.

  • نویسنده : وفا رحیمی خبرنگار
  • منبع خبر : هاولاتی