رییس پلیس راه کردستان گفت: صبح امروز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در ۱۰ کیلومتری محور سقز – دیواندره سه نفر مصدوم شدند. سرهنگ عیسی گوهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هاولاتی اظهار داشت:‌ راننده مینی‌بوس بر اثر حواس پرتی خودرو را از جاده اصلی منحرف و به دلیل عدم […]

رییس پلیس راه کردستان گفت: صبح امروز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در ۱۰ کیلومتری محور سقز – دیواندره سه نفر مصدوم شدند.

سرهنگ عیسی گوهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هاولاتی اظهار داشت:‌ راننده مینی‌بوس بر اثر حواس پرتی خودرو را از جاده اصلی منحرف و به دلیل عدم کنترل مینی بوس واژگون شد.

وی اضافه کرد: این دستگاه مینی بوس در مجموع هشت مسافر داشت که شدت جراحات سه نفر از آنان بیشتر بود و به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه کردستان گفت: مینی بوس از ابراهیم آباد دیواندره به طرف سقز در حال حرکت بود که دچار سانحه شد.

عزیز اویسی رییس مرکز فوریت های پزشکی سقز نیز گفت: پس از این حادثه تیم هایی از فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را بیمارستان شفای سقز منتقل کردند.

بامداد دوشنبه هفته جاری نیز ، یک دسیتگاه اتوبوس در حال برگشت به شهرستان سقز در کیلومتر ۱۰ این محور سقز – بوکان واژگونی شد هر سه نفر سرنشین آن مصدوم شدند.

  • نویسنده : وفا رحیمی